GYIK | Feribá

GYIK

Jelenlegi hely

  1. Regisztráció
  2. Profil
  3. Megrendelés
  4. Módosítás, lemondás
  5. Kiszállítás
  6. Személyes átvétel
  7. Megrendelés átvétele
  8. Fizetés

REGISZTRÁCIÓ

A regisztráció során a következő adatokat kötelező megadni: felhasználónév, e-mail cím. A regisztrációt követően egy automatikus üzenetet küldünk a megadott e-mail címre, amely segítségével beállíthatod a kívánt jelszó, ezért kérünk, hogy valós e-mail címet adj meg.

A vásárlás során a regisztrációdat a megadott email cím azonosítja, így kérünk vedd figyelembe, hogy egy email címmel csak egyszer lehet regisztrálni. A regisztráció során felhasználói fiók jön létre a weboldalon, mely megkönnyíti a vásárlásaidat.

Ha elfelejtetted jelszavadat, akkor használd a jelszó emlékeztetőt. Ha itt megadod a regisztrált e-mail címedet, akkor az új jelszó generálásához szükséges lépéseket e-mailben elküldijük számodra, a megadott e-mail címre.

PROFIL

Bejelentkezést követőn a felső menüsávban, a kosár mellett érhető el a "Profilom" menüre kattintva. 

Itt a címjegyzéknél lehetőséged van az adataidat szerkeszteni, a rendelések fülön a folyamatban lévő megrendeléseket nyomon követni, valamint a korábbiakat újra megrendelni.

RENDELÉS

A weboldalon lehetőség a regisztrációt és bejelentkezést követő rendelésre.

A weboldalon keresztül történő megrendelés esetén a termékeket a kosárba kell helyezni. Erre lehetőség van a listaoldalakon a termék képére kattintással, vagy a termékek egyedi oldalán a Kosár gombra történő kattintással. Ez utóbbi esetben állíthatóvá válik a termékek mennyisége. Amennyiben kilós áruról esik szó, a mennyiség mezőbe tizedes jeggyel történő beírással van lehetőség kevesebbet kérni, mint 1 kg.

A kosárba összekészített megrendelések leadása a kosáron való kattintással történik.Ezt követően a felhasználónak lehetősége van arra, hogy átnézze a termékeket, azok mennyiségét növelje v. csökkentse, esetleg törölje az a kosarából. A módosítások után a kosár frissítése gombra kattintva tudja frissíteni a kosár tartalmát. Ezen a ponton még visszatérhet a vásárláshoz és további termékeket is rakhat a kosarába.

Amint befejezte a vásárlást, az ellenőrző oldalon a Megrendelés gombra kell kattintania.

Ezt követően jelennek meg a szállítási és számlázási adatai. Amennyiben regisztráció/bejelentkezés nélkül rendel az oldalon, illetve be van jelentkezve de ez az első megrendelése kérjük, hogy adja meg a szállítási és számlázási adatait. Amennyiben bejelentkezve rendel az oldalon és már rendelt tőlünk a felhasználói adatok mellett megjelennek a szállítási és számlázási adatok. A szállítási adatoknál lehetősége van arra, hogy a tárolt címek mezőnél a kis nyílra kattintva kiválassza a korábban használt szállítási címek közül valamelyiket, vagy amennyiben egy újat szeretne megadni egyszerűen csak töltse ki a lenti mezőket. A számlázási adatok esetében szintén lehetősége van kiválasztani a tárolt címekre történő kattintással egy korábbit, illetve amennyiben újabbat szeretne megadni, azt is megteheti a lenti mezők kitöltésével.

A folytatás a következő lépéssel gombra kattintva tudja kiválasztani, hogy milyen kiszállítási lehetőséget kér. Lehetősége van normál kiszállítás, expressz kiszállítási igénylésére, valamint arra, hogy egy ügyfélponton, személyesen vegye át a termékeket. Ez utóbbi esetben nem számolunk fel szállítási díjat.

A folytatás a következő lépéssel gombra kattintva még egyszer le tudja ellenőrizni az összekészített termékeket, a szállítási és számlázási adatokat valamint a kiválasztott szállítás módját. Amennyiben itt a folytatás a következő lépéssel gombra kattint, azzal megrendeli a termékeket.

A megrendelést követően a Szolgáltató egy automatikus üzenetet küld Önnek a megadott email címre a megrendelés részleteivel.

MÓDOSÍTÁS, LEMONDÁS

A megrendelél lemondására egészen addig van lehetőség, amíg a megrendelés „szállítás alatt” státuszba nem kerül, ez általában a megrendelés leadását követőe 3 órán belül megtörténik. Ezt követően már a futárnál van az összekészített megrendelés. Regisztrált felhasználók a weboldalra történő bejelentkezéssel, a Profilom menüpontban, a Rendelések fülön tudja megtekinteni a korábbi és a folyamatban lévő megrendeléseit. Itt van lehetősége a folyamatban lévő megrendelések lemondására a „Megrendelés lemondása” gombra kattintva. A nem regisztrált vagy a telefonon rendelt vásárlóknak telefonon vagy emailben van lehetősége lemondani a megrendelését.

A megrendelés módosítására a „szállítás alatt” státuszig van lehetősége a vásárlóknak. A regisztrált felhasználók, a Profilom menüpont alatt, a Rendelések fülön megtekinthetik a korábbi és a folyamatban lévő megrendeléseiket. A folyamatban lévő megrendeléseket a 6.4.10. pont szerint lemondják, majd a megrendelés mellett megjelenő Újrarendelés gomb segítségével ismét a teljes megrendelés tartalmát a kosárba teszik. Ezt követően a kosárra kattintva lehetőségük van módosítani a mennyiségeken, tételt törölni vagy újabbat hozzátenni és ismét leadni megrendelést.

Kérjük vegye figyelembe, hogy bár igyekszünk aktuális árukészletet megjeleníteni az oldalon, előfordulhat, hogy mire a megrendelését feldolgozzuk, addigra az Ön által választott termék már nem elérhető. Ebben az esetben minden alkalommal telefonon egyeztetünk Önnel a helyettesítő termékkel kapcsolatban.

A változásokról minden esetben értesítjük a helyszínen is vásárlóinkat, akiknek lehetőségük van a nem megfelelő árut visszaküldeni.  

Kérjük vegye figyelembe, hogy a megrendeléseket beérkezés sorrendjében teljesítjük, így egy terheltebb időszakban előfordulhatnak torlódások, csúszások. A kiszállítás időpontjával kapcsolatos kéréseket kérjük adja meg a vásárlás során, a megjegyzés mezőben, ezeket lehetőség szerint igyekszünk figyelembe venni.

A piaci sajátosságok miatt előfordulhat, hogy adott partner nem található meg a piacon a megrendelés napján, így az ő áruja nem érhető el aznap. Ezekeben az esetekben a megrendelt termékeket helyettesítő termékkel tudjuk helyettesíteni, amennyiben az adott napon meg szeretné kapni a megrendelést, vagy egy későbbi napon, előre egyeztetve szállítjuk házhoz a megrendelését.  Lehetőség van az így leadott megrenelésekre előrendelést is felvenni.

Ha az elküldött megrendeléssel kapcsolatban hibát vagy eltérést észlel a Felhasználó az eredeti megrendeléséhez képest vagy saját adatit hibásan adta meg, akkor köteles, haladéktalanul Szolgáltatóval felvenni a kapcsolatot az segítseg@feriba.hu e-mail címen. Szolgáltató a megkeresést azonnal, de legkésőbb 1 munkanapon belül kivizsgálja és válaszol a megkeresésre.

A weboldalon a Partnerek és Szolgáltató (szállítási költség, hirdetési díj) által feltüntetett valamennyi ár magyar forintban értendő és tartalmazzák a törvényben rögzített ÁFA-t, ehhez számítandó még a szállítási költség, feltéve hogy a Felhasználó kéri a termék kiszállítását. Az ár a megrendeléskor érvényes ár és minden esetben a Partner felelőssége körébe tartozik, hogy a valóságnak megfelelő árat tüntesse fel a termék illetve szolgáltatás mellett. Partner felelős, ha a termék vagy szolgáltatás ára nem a valóságnak megfelelően kerül feltüntetésre vagy a hiba oka elírás, ilyenkor a Felhasználó Partnerrel szemben érvényesítheti igényét, illetve panaszt tehet a Partnernél.

Az árukészlet változékonysága miatt a kosár tartalmára jelzett ár irányár, az árak tájékoztató árak, így a kosár a végleges csomagösszekészítés során eltéréseket tartalmazhat, a helyettesítő termékek miatt. Éppen ezért a számla és az elszámolás alapját nem a megrendelés során leadott kosár tartalma, hanem a megrendelés összekészítése során összeállított csomag jelenti. Partnereink és mi is mindent megteszünk, hogy a kiszállításra kerülő csomag a legteljesebb mértékben megközelítse a kosárban leadott igényét.

A weboldalon szereplő szeszes italok és egyéb jogszabályban meghatározott termékek kizárólag 18. életévet betöltött személyeknek értékesíthetőek, így kérjük, hogy amennyiben ilyen terméket rendel, mindig legyen egy 18. életévét betöltött személy jelen a csomagok átvételekor, hiszen a futárunk ellenőrizheti az átvevő életkorát és megtagadhatja a rendelés vagy annak egy részének átadását. Azonban a kiszállítási díj ezekben az esetekben is kifizetendő.

Szolgáltató lehetőséget biztosít azonban arra, hogy a Felhasználó panaszát közvetlenül a Szolgáltatóhoz intézze, aki haladéktalanul gondoskodik annak Partnerhez való eljuttatásáról. Partner ilyen esetben is köteles a panasz kézhezvételétől számított 30 napon belül kivizsgálni és orvosolni. Szavatossági és jótállási igényt Felhasználó a Partnerrel szemben tudja érvényesíteni, Szolgáltató semmilyen szavatossági és jótállási időt, kötelezettséget nem vállal és nem biztosít, továbbá Felhasználó az elállási/felmondási jogának gyakorlását közvetlenül a Partnerrel szemben gyakorolhatja, illetve a termék visszaküldésére vonatozó panaszával, illetve a hatályos magyar jogszabályokból eredő jogaink érvényesítése céljából - mely őt a távollevők között kötött szerződéssel összefüggésben megillet – közvetlenül a Partnerhez fordulhat.

KISZÁLLÍTÁS

Saját szállítási szolgáltatásunk Budapest területén érhető el. Vidéki megrendeléseket a GLS Hungary szállítja házhoz.

A leadott megrendelések összekészítése a megrendelések beérkezési sorrendjében történik. Éppen ezért kérjük vegye figyelembe, hogy bizonyos esetekben, torlódások előfordulhatnak, így rendeljen mindig időben.

Egyes Partnerek nem elérhetőek mindig a piacon, ilyenkor a tőlük rendelt áru helyett helyettesítő teméket szállítunk, előzetes egyeztetést követően, vagy előrendelést veszünk fel és egy későbbi időpontban szállítjuk ki a termékeket.

Saját szállítás esetén:

A rendelés leadását követően 2 opció közül választhat: normál kiszállítás (minden kerületbe 500 Ft), expressz kiszállítás (minden kerületbe +500 Ft az aktuális normál szállítási díjon felül).

A normál kiszállítási átlagos ideje 4 óra, míg az expressz kiszállításé 2 óra.

Egyes megrendelések összekészítési ideje eltérhet a szokásostól, így a kiszállítás ideje is változni fog. Erről előzetesen egyeztetünk ügyfeleinkkel.

A kiszállítás az Újpalotai piac nyitvatartási idejétől eltér: Hétfőn: 7 – 20 óra, Kedd-Szerda-Csütörtök-Péntek: 7-20 óra, Szombat: 7-16 óra. Ettől az ünnepnapok kiszállítási rendje eltér, erről előzetesen tájékoztatjuk a Vásárlókat.

A megrendelések leadási ideje aznapi szállítással, igazodik a piac nyitvatartási idejéhez: Hétfőn: 0 – 14 óra, Kedd-Szerda-Csütörtök-Péntek: 0-16 óra, Szombat: 0-12 óra.

Lehetősége van a megrendelés során a kiszállításra vonatkozó kérését a megjegyzés mezőbe rögzíteni, melyet lehetőség szerint igyekszünk figyelembe venni.

GLS Hungary által szállítva:

A GLS futárszolgálat a megrendelés feladását (amikor a GLS átveszi a csomagot Feribától) követő munkanapon 8 – 17 óra között kézbesíti a csomagot. Egy csomag maximum 40kg és maximum 2m*2m*1m átmérőjű lehet. A csomag kézbesítésének díja függ az Ön által választott fizetési módtól és a csomag súlyától.

Előre fizetés átutalással esetén:

Csomagsúly

Fuvardíj / csomag (Ft)

0,1 – 2 kg

1500

2,1 – 3 kg

1700

3,1 – 5 kg

1800

5,1 - 10 kg

1900

10,1 - 15 kg

2000

15,1 - 20 kg

2200

20,1 - 25 kg

2400

25,1 - 30 kg

2700

30,1 - 40 kg

2950

 

 

Az utalást a Feribá Kft. bankszámlájára (65100149-11400411-00000000 PÁTRIA Takarékszövetkezet Budapest III sz. fiók. 1065 Budapest, Bajcsy Zsilinszky út 37) várjuk a felhasználónév és rendelésszám közlemény rovatban való feltüntetésével. A rendelés összekészítését az utalás megérkezését követően kezdjük meg. A 14 óra után érkező utalások esetében a csomag feladását csak a következő munkanap tudjuk megtenni.

Utánvétfizetés esetén (átvételkor a GLS futárnak fizet a megrendelő) a szállítási díjon felül:

Utánvét összege

Díja

10 000 Ft-ig

700 Ft

20 000 Ft-ig

 765 Ft

50 000 Ft-ig

1020 Ft

100 000 Ft-ig

1395 Ft

150 000 Ft-ig

1715 Ft

150 000 Ft felett

a beszedett érték 1%-a

 

 

A táblázatokban feltüntetett árak az ÁFA-t tartalmazzák. A csomag tényleges és végleges súlya és így a ténylegesen fizetendő szállítási díj, a megrendelt termékek szállításra alkalmas becsomagolása után a GLS Hungary automatizált csomagkezelő rendszerében kerül meghatározásra és tartalmazza a csomagoló és térkitöltő anyagok súlyát is. Ezért előfordulhat, hogy az Ön által kalkulált és ténylegesen fizetendő díj eltér egymástól. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk magának.

Kérjük, hogy a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjen átnézni és esetleges minőségi kifogás esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át azt. A kiszállított árucikkekről az adóügyi bizonylatot a csomag tartalmazza. Utánvétes rendelés esetén, az át nem vett (minőségi kifogás kivételével), visszaküldött csomagok szállítási díját a megrendelőre terheljük és újraküldést, vagy újabb rendelést kizárólag előre történő átutalással fizetéssel vállalunk.

Felhívjuk továbbá a figyelmét, hogy a GLS futárszolgálaton keresztül továbbított csomagok nem tartalmazhatnak gyorsan romló élelmiszereket

Az áru összekészítése a lehető legnagyobb gondossággal történik, a csomagolás, tárolás, szállítás, hűtés mind megfelel a higiéniai és élelmiszerbiztonsági szempontokbnak.

Göngyöleget sajnos nem áll módunkban visszavenni a futárok által.

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL

A személyes átvétel esetében nem számítunk fel szállítási díjat. Ebben az esetben a megrendelését összekészítve átveheti ügyfélpontunkon, a XV. kerületben, az Újpalotai vásárcsarnokban.

MEGRENDELÉS ÁTVÉTELE

A weboldalon szereplő szeszes italok és egyéb jogszabályban meghatározott termékek kizárólag 18. életévet betöltött személyeknek értékesíthetőek, így kérjük, hogy amennyiben ilyen terméket rendel, mindig legyen egy 18. életévét betöltött személy jelen a csomagok átvételekor, hiszen a futárunk ellenőrizheti az átvevő életkorát és megtagadhatja a rendelés vagy annak egy részének átadását. Azonban a kiszállítási díj ezekben az esetekben is kifizetendő.

Áru átvételekor az Ügyfél köteles ellenőrizni, hogy a számlán feltüntetett termékek egyeznek-e a csomagban található termékekkel. Abban az esetben, ha a számlán szereplő termék nem található a csomagban, akkor az Ügyfél köteles a számlára írásban rávezetni reklamációját.

FIZETÉS

Saját szállítás esetén:

Futárunknak készpénzben tudja rendezni az aktuális kiszállítást, a nála lévő elszámolás alapján.

A fizetés a megrendelés átadását követően történik, a futárnak, készpénzben; az átvett termékek ellenőrzését követően.

GLS Hungary szállítás esetén:

Előre utalással a Feribá Kft bankszámlájára. Lásd: Kiszállítás.

Utánvét kezelés esetén plussz költséggel a GLS futárnak készpénzben; az átvett termékek ellenőrzését követően. Lásd: Kiszállítás.